*

راه اندازي پرداخت الکترونيک

به اطلاع سردفتران محترم مي رساند:
با توجه به راه اندازي پرداخت الکترونيک هزينه هاي گواهي امضاء از تاريخ 1396/11/23 لازم است به موارد زير توجه شود:
1-    ماليات بر ارزش افزوده مربوط به حق التحرير گواهي امضاء، مطابق روال گذشته به حساب سردفتر واريز مي گردد. در آينده نزديک ماليات بر ارزش افزوده به صورت مستقيم به حساب سازمان امور مالياتي واريز خواهد شد.
2-    هزينه گواهي امضاهاي قبل از 1396/11/23 کماکان از طريق POS قبلي (ملي - سامان) قابل پرداخت مي باشد.
3-    پرداخت هزينه گواهي امضاهاي بعد از 1396/11/23 از طريق POS قبلي (ملي - سامان) مجاز نمي باشد.
4-    چنانچه نياز به تغيير شماره حساب حق التحرير تعريف شده بر روي POS مي باشد لازم است موضوع از طريق واحد ثبتي و يا اداره کل ثبت استان مربوطه پيگيري گردد. 
5-    به منظور گزارش گيري و مشاهده تراکنش هاي مربوط به پرداخت هزينه هاي گواهي امضاء، سردفتران مي توانند به پورتال http://www.asanpardakht.ir/portals/?org) ) يا نرم افزار موبايلي آسان پرداخت مراجعه نموده و در بخش پذيرندگي، گزارش هاي مربوط را مشاهده نمايند. شايان ذکر است براي هر دفترخانه، کد پذيرندگي به عنوان نام کاربري و شماره ملي سردفتر بعنوان کلمه عبور تعريف شده است.
6-    امکان گزارش گيري از پرداخت هاي مربوط به گواهي امضاء به زودي در سامانه ايجاد خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: