*

متن تعهد استخدامی موسسه اعتباری نور

متعهد : اينجانب با مشخصات فوق الذكر ضمن عقد خارج لازم ، ملزم و متعهد مي شوم كه چنانچه در نتيجه عمل عمدي يا سهوي ،  مستقيم يا  غير مستقيم اينجانب در طول مدت تصدي در موسسه اعتباري نور  به شماره ثبت 472532 ، كسر و يا زيان و يا خسارتي از هر بابت و از هر قبيل كه باشد متوجه موسسه و يا متوجه اشخاص ثالث كه موسسه ملزم به جبران آن گردد  به صرف مطالبه موسسه و با قبول و با تصديق اين مطلب كه رقم مورد مطالبه عليه اينجانب سنديت و قطعيت تام و تمام دارد و حق هيچگونه اعتراض و ايرادي نخواهم داشت و بدون هيچ عذري آن را پرداخت نمايم . چنانچه در ظرف مدت ده روز تمام از تاريخ اعلام موسسه به وسيله اظهار نامه رسمي به اقامتگاه قانوني اينجانب كه در صدر همين سند است در پرداخت بدهي خود تعلل نمايم ، موسسه مذبور حق خواهد داشت به موجب همين سند بدون انجام هيچگونه تشريفات ديگر مستقيما" از دفتر خانه اسناد رسمي به ميزان مورد مطالبه عليه اينجانب اجرائيه صادر نمايد. 

مدلول و مفاد اين سند تا سه سال  پس از استعفا يا عزل ترك خدمت اينجانب معتبر خواهد بود .
ضمنا" به موسسه وكالت  بلاعزل با حق توكيل غير  مي دهم تا با رعايت ترتيبات  فوق عنداللزوم از حقوق و مزاياي شغلي ، حق سنوات و پايان كار و ساير مطالبات اينجانب رسما" برداشت و از بدهي اينجانب كسر نمايد .
ضامن با مشخصات فوق الذكر ضمن عقد خارج لازم به صورت تضامني از متعهد فوق ضمانت نمود و متعهد گردید كه به محض اطلاع از مديونيّت متعهد سند ، نسبت به پرداخت بدهيهاي وي اقدام نمايم . بديهي است موسسه مي تواند منفردا"و يا مجتمعا" و در آن واحد عليه ضامن و متعهد اصلي ، اجرائيه صادر و اجرا نمايد.


هیچ نظری موجود نیست: