*

فراهم آوري امكان پرداخت الكترونيك گواهی امضاء در سامانه ثبت الكترونيك اسناد

به اطلاع سران محترم دفاتر اسناد رسمي مي‌رساند:

در راستاي توسعه پرداخت الكترونيك در سامانه، امكان پرداخت هزينه‌هاي مربوط به گواهي امضاء از طريق سامانه و به‌صورت الكترونيك فراهم‌شده است، لذا از تاريخ 96/11/23 پرداخت هزينه‌هاي مربوط به گواهي امضاء مي‌بايست صرفاً از طريق سامانه و مطابق راهنماي مربوط انجام شود. در اين خصوص لازم است به موارد زير توجه شود:
1- راهنماي پرداخت هزينه‌هاي گواهي امضاء در منوي راهنما قرار داده ‌شده است. اكيداً توصيه مي‌شود پيش از پرداخت، راهنماي فوق‌الذكر به‌صورت كامل مطالعه گردد.
2- مطابق راهنماي فوق‌الذكر پرداخت هزينه‌هاي گواهي امضاء از 3 طريق امكان‌پذير است. (POS متصل به سامانه، POS  غير متصل به سامانه و از طريق گزينه تعبيه‌شده بر روي POS، نرم‌افزار موبايلي آپ) لذا چنانچه به هر علتي يكي از روش‌هاي پرداخت داراي اختلال باشد. سردفتران محترم مي‌توانند از 2 روش ديگر، نسبت به پرداخت هزينه گواهي امضاء اقدام نمايند.
3- با توجه به اينكه POSهاي قبلي (مربوط به بانك ملي و شركت سامان پرداخت) به سامانه ثبت الكترونيك اسناد متصل نمي‌باشد لذا از تاريخ 96/11/23 استفاده از اين POS ها ، براي پرداخت هزينه‌ گواهي‌ امضاءهاي صادره بعد از تاريخ مذكور مجاز نمي‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست: