*

سریال کپی برابر وصل!

در چند قسمتی که از سریال کپی برابر اصل پخش شده شاهد چند اتفاق بوده ایم که عمده ترین آن ماجرای زنی بود که برادر دوقولی همسرش را جای او آورد دفترخانه و امضاء نمود.

در این ماجرا شاهد بودیم که مرد مجنون با رفتارهای غیرطبیعی در دفتر حاضر شد و سند وکالت طلاق و حضانت فرزند را امضاء کرد، بدون اینکه کارمندان یا سردفتر به این قضیه شک کنند و حتی سردفتر که رفتار زشت زن با مرد میبیند هیچ عکس العملی نشان نمیدهد و اسناد را امضاء میکند و تحویلشان میدهد!

در حالی که سردفتران و کارمندان دفاتر بسیار رفتار مشتریان را نظاره میکنند و کوچکترین موارد را بررسی میکنند که این اتفاقات بسیار بعید است رخ دهد .

و همینطور شاهد هستیم در جلسه دادگاه که مرد اصلی شاکی و سردفتر حضور دارند قاضی دادگاه به خاطر دوستی با سردفتر قضیه را بگونه ای برعکس میکند و با بازخواست شاکی او را محکوم میکند و ماجرا را بگونه ای بی نتیجه و گنگ ماست مالی میکند و نتیجه دو سند تنظیم شده نامعلوم است.

در حالی که در واقعیت هیچگاه چنین اتفاقی نمی افتد! سردفتر محکوم است! و دفترخانه مذکور بسته خواهد شد! و حتی سردفتر باید تاوان این اشتباه را بدهد!!!

اینکه ساخت چنین سریال هایی بسیار آموزنده است شکی نیست! اما در چند مورد ممکن است فردی برادر دوقلو داشته باشد که جایگزین شود یک در میلیون است! و اینکه دفترخانه ای به این خلوتی چگونه سرپا مانده است جای بررسی دارد!

اصولا احراز هویت اشخاص با سردفتر است که این مسئله مهم هنوز نشان داده نشده است! و بسیاری مسائل دیگر از جمله حضور بازرسین مختلف در دفاتر و بررسی اسناد و غیره !!!

باز هم امیدواریم در قسمت های بعد شاهد اتفاقاتی باشیم که به واقعیت نزدیک تر باشد.

هیچ نظری موجود نیست: